Kcal: 370, w tym białko: 23g, tłuszcze: 10g, węglowodany: 43g, błonnik: 7g

Czy próbowaliście już kiedyś kaszę jaglaną? Jeśli nie, to właśnie jest ten moment, aby spróbować. Przyznam szczerze, że sama jeszcze kilka lat temu nie wiedziałam, że w ogóle istnieje… A teraz z wielką przyjemnością wprowadziłam ją do kuchni. Jest bardzo odżywcza, świetnie zagęszcza, super smakuje zarówno w słodkich jak i słonych potrawach oraz jest bezglutenowa. Ostatnio znalazłam bardzo ciekawy artykuł na temat kaszy jaglanej pt.: „Na czym polega fenomen kaszy jaglanej? 5 powodów, by włączyć ją do diety”. Podaję link do artykułu: https://zdrowie.wprost.pl/odzywianie/produkty/10217615/na-czym-polega-fenomen-kaszy-jaglanej-5-powodow-by-wlaczyc-ja-do-diety.html. Przeczytajcie, naprawdę warto.

Dzisiejszy przepis jest prosty i szybki, potrawa jest aromatyczna, sycąca, smaczna i świetnie się wpisuje w naszą dietę zimową, o której przeczytacie tu: https://zdrowonacodzien.pl/zdrowe-odzywianie-zima/. Pora na przepis 🙂

Kasza jaglana

Składniki (1 porcja):

  • Kasza jaglana 50g
  • Tuńczyk, w sosie własnym 60g
  • Olej rzepakowy 5g
  • Pieczarki świeże 100g
  • Cebula 50g
  • Papryka czerwona 70g
  • Koncentrat pomidorowy 12g
  • Oliwki zielone 15g
  • Pietruszka, liście 6g

Na patelni rozgrzewamy olej, dodajemy cebulę pokrojoną w piórka, podsmażamy. Dodajemy przepłukaną kaszę i zalewamy wodą. Gotujemy ok. 10 minut. Dodajemy pokrojone pieczarki oraz paprykę, dusimy do miękkości kaszy i warzyw. Po odparowaniu wody dodajemy koncentrat i przyprawy (oregano, pieprz, sól). Na koniec dodajemy tuńczyka i oliwki. Mieszamy. Posypujemy natką pietruszki. Gotowe 🙂

Jeśli nie wiecie, jakie jest Wasze zapotrzebowanie kaloryczne to napiszcie zapytanie, pomogę. Kto jeszcze nie pobrał darmowego jadłospisu zimowego to zachęcam https://zdrowonacodzien.pl/jadlospis-zimowy/. Przypominam, że trwa promocja – dieta zimowa na 7 dni w cenie 9zł! Zapraszam do kontaktu https://zdrowonacodzien.pl/kontakt/ wszystkie osoby zainteresowane współpracą.


Zostaw komentarz