Opracowanie własne

Jak przyspieszyć odchudzanie? Pamiętaj proszę, że odchudzanie jest to proces, który musi potrwać. Pisałam o tym już tu: Jak zdrowo schudnąć? oraz tu: Od czego zacząć odchudzanie?


Dzisiaj mam dla Ciebie 5 wskazówek, dzięki którym możesz przyspieszyć metabolizm, a co za tym idzie, szybciej spalić kalorie i zgubić zbędne kilogramy:

  • Zadbaj o zdrową dietę i deficyt kaloryczny – wprowadź co najmniej 5 porcji warzyw dziennie, spożywaj produkty bogate w błonnik a także staraj się o to, by spożywać białko w każdym posiłku, stwórz deficyt kaloryczny do 1000kcal.
  • Wysypiaj się – śpij 7-8 godzin dziennie
  • Pij więcej wody – zalecane spożycie wody znajdziesz w artykule Jak dbać o nawodnienie organizmu? Praktyczne wskazówki i zalecenia
  • Używaj ostrych i rozgrzewających przypraw – teraz, w okresie jesiennym, szczególnie dbajmy o to (pieprz, papryka ostra, kurkuma, imbir, cynamon, kardamon, goździki, gałka muszkatołowa, chili)
  • Ćwicz regularnie – wprowadź ulubioną aktywność fizyczną 3-4 razy w tygodniu

Jeśli zaczynasz przygodę z odchudzaniem, polecam mojego mini ebooka: „Podstawowe zalecenia dietetyczne dla osób rozpoczynających zmianę nawyków żywieniowych”, do pobrania po zapisie na newsletter:

Zapisz się na newsletter i otrzymaj prezent!

Pobierz za darmo mini ebook "Podstawowe zalecenia dietetyczne dla osób rozpoczynających zmianę nawyków żywieniowych"

Please wait...

Dziękuję za zapis na newsletter!


Na początek również polecam wpis Jak obliczyć wskaźnik BMI? Wzór i kalkulator BMI oraz Czy Twoje BMI jest w normie?


Zajmuję się układaniem indywidualnych planów żywieniowych oraz gotowych diet sezonowych i całorocznych. Na blogu znajdziesz wiele informacji na ten temat. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie odchudzania, pisz śmiało Kontakt. Polecam również wpis Na czym polega współpraca z dietetykiem?, w którym szczegółowo wyjaśniam warunki współpracy.


Dowiedz się więcej o indywidualnym planie odżywiania:



Zostaw komentarz