Kcal: 972, w tym: B: 77g, T: 32g, W: 111g, błonnik: 21g

Kto nie lubi prostych, szybkich a do tego zdrowych obiadów… Indyka na parze z brokułami i pieczarkową kaszą możesz przygotować w parę chwil po przyjściu z pracy lub zabrać go do lunchboxa.


Danie to jest źródłem białka, zdrowych tłuszczy, węglowodanów złożonych i błonnika. Zawiera dużo potasu, cynku, selenu, żelaza i magnezu oraz wit. B12 i kwasu foliowego.

Posiłek możesz dowolnie modyfikować:

  • indyka zamień na kurczaka, chudą polędwicę lub schab wieprzowy, rybę
  • kaszę gryczaną wymień na jaglaną, pęczak, orkiszową, bulgur, owsianą
  • brokuły zastąp kalafiorem, papryką, cukinią, marchewką

Przepis na indyka z pieczarkową kaszą i brokułami (2 porcje):

  • pierś z indyka 200g
  • kasza gryczana 80g
  • brokuł 500g
  • cebula 100g
  • olej rzepakowy 10g
  • pieczarki 250g
  • pomidor suszony w oleju po odsączeniu 20g

Pierś z indyka kroimy, przyprawiamy solą, pieprzem, czosnkiem, papryką słodką. Gotujemy na parze z dodatkiem pomidora suszonego z oleju. Kaszę gotujemy. Pieczarki wraz z cebulą podsmażamy, mieszamy z ugotowaną kaszą. Brokuła gotujemy na parze. Gotowe danie możemy posypać pestkami dyni, czarnuszką lub natką pietruszki. Smacznego 🙂


Już niebawem premiera ebooka „Zdrowe obiady. 25 przepisów” a w nim właśnie takie proste, szybkie i smaczne dania mięsne, z rybami wege i na słodko. Zachęcam do zapisywania się na listę oczekujących (będzie specjalna zniżka premierowa a zapis nie wiąże się z zakupem, jest to tylko informacja dla mnie):

https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/m1w4c5


Zachęcam również do odwiedzenia sklepu z gotowymi dietami i konsultacjami. Do 30.09.2020r. jest RABAT 10% na wszystkie produkty, kod: prezentnaotwarcie.



Odwiedź moje profile na portalach społecznościowych, tam zawsze najnowsze informacje 🙂


Zostaw komentarz