Przepis na wegańskie kuleczki daktylowo – sezamowe

Kcal: 1002, w tym: B: 31,5g, T: 35g, W: 150, błonnik: 18g Kolejny wegański przepis na blogu! Ostatnio były Wegańskie pyszne batoniki z 4 składników a dzisiaj prosty przepis na pyszne kuleczki daktylowo – sezamowe. Te niesamowicie smaczne słodycze są bez cukru, słodycz pochodzi wyłącznie z daktyli. Pora zrobić zapas ..Czytaj dalej

Profilaktyka – jakie badania diagnostyczne warto wykonać?

W ostatnim artykule Na czym polega współpraca z dietetykiem? poruszałam kwestię badań diagnostycznych, które polecam wykonać przed rozpoczęciem odchudzania. Są to podstawowe badania, takie, jak: morfologiaglukozalipidogramTSHbadanie ogólne moczu Badania dodatkowe, które można wykonać, to: poziom witaminy Dpoziom witaminy B12żelazojonogram Profilaktyka jest bardzo ważna i takie badania (przynajmniej podstawowe) powinniśmy wykonać ..Czytaj dalej

Na czym polega współpraca z dietetykiem?

Odpowiadając na Wasze liczne pytania o możliwość konsultacji online oraz o indywidualne plany żywieniowe, postanowiłam napisać post o współpracy dietetycznej. Jako, że jest Was – czytelników bloga – coraz więcej, w przeciągu roku pojawiło się mnóstwo nowych osób to zacznę od początku. Przedstawię się, jeśli być może ktoś mnie jeszcze ..Czytaj dalej

Przepis na ciasteczka owsiane z awokado i bananem

Kcal: 1507, w tym: B: 42g, T: 49g, W: 263g, błonnik: 35g Jak co piątek przychodzę do Was z nowym przepisem. Dzisiaj przepis na zdrowe ciasteczka z awokado i bananem. Ciasteczka zawierają zdrowe tłuszcze (awokado, siemię lniane) a także są źródłem błonnika. Nie zawierają cukru, dosłodzone są bananem i ksylitolem. ..Czytaj dalej

Darmowy jadłospis jesienny z zaleceniami

Dzisiaj mam dla Was DARMOWY jadłospis. Jest on ułożony na 2600 kcal, na 7 dni. Są w nim również podstawowe zalecenia a także posiłki w formie tabeli oraz lista zakupów na cały tydzień. Jadłospis jest sezonowy – jesienny. Plan zawiera posiłki rozgrzewające, dobrze przyprawione. Część posiłków jest z mojego bloga, ..Czytaj dalej

Czy Twoje BMI jest w normie?

Co to jest BMI? Jak obliczyć BMI? Kiedy nie stosować tego wskaźnika? Po te informacje odsyłam do wcześniejszego wpisu Jak obliczyć wskaźnik BMI? Wzór i kalkulator BMI. Śledź moje profile w mediach społecznościowych 😉

Wegańskie kotleciki z soczewicy

Kcal: 1222, w tym: B: 61g, T: 49g, W: 148g, błonnik: 28g To już trzeci z rzędu przepis wegański na blogu 🙂 Była już Wegańska pyszna zupa krem z dyni oraz Wegańskie pyszne batoniki z 4 składników. Pora teraz na pyszne wegańskie kotleciki z soczewicy. O właściwościach soczewicy pisałam już ..Czytaj dalej

E-book „Zdrowe obiady. 25 przepisów” od jutra w sprzedaży

Już jutro, 15 października, premiera e-booka „Zdrowe obiady. 25 przepisów”. A dzisiaj o godz. 18.00 edycja przedpremierowa ze specjalną zniżką dla Subskrybentów! Cena regularna e-booka to 34,99zł, ale do 18.10. będzie obowiązywała cena promocyjna 29,99. Dodatkowo, jeśli zapisałeś się na newsletter, to otrzymasz ode mnie mnie zniżkę 10% od ceny ..Czytaj dalej

PREMIERA e -booka „Zdrowe obiady. 25 przepisów” już 15 października!

Drodzy Czytelnicy, PREMIERA e -booka już 15 października! Co będzie zawierał e-book? E-book będzie zawierał 25 przepisów na zdrowe obiady a także listę zamienników niektórych produktów. Każdy przepis będzie miał podaną kaloryczność, czas przygotowania oraz ilość porcji. Obiady będą zarówno mięsne, z rybami a także wegetariańskie i na słodko. Będzie ..Czytaj dalej

Wegańskie pyszne batoniki z 4 składników

Kcal: 2026, w tym: B: 54,5g, T: 94g, W: 278g, błonnik: 44g Dzisiaj przepis dla wielbicieli słodkości 🙂 Batoniki wegańskie bez cukru, z 4 składników! Jak widzicie, mi wyszło 8 sztuk, co daje ok. 250kcal w jednym batoniku (bez posypki). Połączenie słodkich daktyli, masła orzechowego i czekolady… To się nie ..Czytaj dalej