Ciekawostki dietetyczne #2

Mamy jesień a wraz z nią zwiększone zapotrzebowanie m.in. na witaminę C i żelazo. O zdrowym odżywianiu jesienią przeczytacie tu: Zdrowe odżywianie jesienią O tym, jak wzmocnić odporność jesienią przeczytacie tu: Jak wzmocnić odporność jesienią? Może już kiedyś słyszeliście o tym, że WITAMINA C zwiększa przyswajanie ŻELAZA. Co to właściwie ..Czytaj dalej

Konsultacje dietetyczne online na platformie Livi Connect

Od dzisiaj mam Wam do zaoferowania konsultacje dietetyczne online nie tylko w formie telefonicznej czy mailowej, ale także poprzez specjalną platformę. Czym jest platforma Livi Connect? Livi Connect to platforma pozwalająca specjalistom opieki zdrowotnej w Europie widzieć i leczyć pacjentów na odległość, korzystając z połączenia wideo. Jest to inicjatywa uruchomiona ..Czytaj dalej

Owsiano – bananowe tartaletki z lekkim kremem orzechowym

Kcal: 1722, w tym: B: 65g, T: 61g, W: 237g, błonnik: 25g Te tartaletki są obłędne! Szybkie w przygotowaniu, z samych zdrowych produktów i nieziemsko pyszne 🙂 Z przepisu wyszło mi 14 tartaletek, z czego jedna ma ok. 123 kcal. Będąc na diecie odchudzającej możecie śmiało pozwolić sobie na taki ..Czytaj dalej

Jak wzmocnić odporność jesienią?

Dzisiaj przygotowałam dla Was infografikę pt: Wzmocnij odporność na jesień. Odsyłam również do wpisu Zdrowe odżywianie jesienią. Tam znajdziecie przydatne wskazówki, co jeść jesienią, jakie owoce i warzywa są dostępne tą porą roku, jakich przypraw rozgrzewających używać a także przykłady posiłków jesiennych. W sprzedaży dostępna jest Dieta jesienna – jadłospis. ..Czytaj dalej

Dieta jesienna – jadłospis

Lato szybko minęło, niedługo zacznie się jesień… A wraz z nią nowe wyzwania. Jeśli chcesz schudnąć po wakacjach lub to właśnie jesień jest dla Ciebie w ciągu całego roku motywacją do zmian to dobrze trafiłaś/trafiłeś! Od dzisiaj w sprzedaży gotowe diety jesienne w 3 wariantach: – 1500 kcal– 1700 kcal– ..Czytaj dalej

Indyk na parze z pieczarkową kaszą i brokułami

Kcal: 972, w tym: B: 77g, T: 32g, W: 111g, błonnik: 21g Kto nie lubi prostych, szybkich a do tego zdrowych obiadów… Indyka na parze z brokułami i pieczarkową kaszą możesz przygotować w parę chwil po przyjściu z pracy lub zabrać go do lunchboxa. Danie to jest źródłem białka, zdrowych ..Czytaj dalej

Sklep z usługami dietetycznymi już dostępny!

Zapraszam do korzystania z usług dietetycznych w sklepie Gabinetu „Zdrowo na co dzień”. SKLEP znajduje się w zakładce tuż obok bloga, na górze po prawej stronie witryny. Powyżej znajdują się aktualne usługi, które możecie nabyć w łatwy sposób: dodaj produkt lub usługę do koszyka wybierz sposób płatności (PayPal lub przelew ..Czytaj dalej

Jak zdrowo schudnąć?

Polecam również wpis Od czego zacząć odchudzanie? oraz Ciekawostki dietetyczne #1 Jeśli zaczynasz przygodę z odchudzaniem, polecam mojego mini ebooka: „Podstawowe zalecenia dietetyczne dla osób rozpoczynających zmianę nawyków żywieniowych”, do pobrania po zapisie na newsletter: Na początek również polecam wpis Jak obliczyć wskaźnik BMI? Wzór i kalkulator BMI. Zajmuję się ..Czytaj dalej

Przepis na zdrowe ciasteczka sezamowe bez glutenu

Kcal: 1913, w tym: B: 52g, T: 103g, W: 235g, błonnik: 21g Piątek dniem przepisów na blogu 🙂 Dzisiaj mam dla Was hit – ciasteczka sezamowe bez glutenu, z samych zdrowych produktów. W ich skład wchodzą mąki bezglutenowe, sezam, len, pasta tahini, ksylitol, odrobina masła a także jajko. Dodatek proszku ..Czytaj dalej

Zapowiedź e-booka „Zdrowe obiady. 25 przepisów”

Moi drodzy, od dłuższego czasu pracowałam nad e- bookiem ze zdrowymi obiadami. Jest mi niezmiernie miło poinformować, że już wkrótce pojawi się w sprzedaży! Co będzie zawierał e-book? E-book będzie zawierał 25 przepisów na zdrowe obiady a także listę zamienników niektórych produktów. Każdy przepis będzie miał podaną kaloryczność, czas przygotowania ..Czytaj dalej