Szybki koktajl z jarmużem

Kcal: 217, w tym białko: 4g, tłuszcze: 1,5g. węglowodany: 43g, błonnik: 8g Dzisiaj przedstawiam przepis na bardzo szybki zielony koktajl. Wystarczy wrzucić do blendera i po chwili delektować się słodkim fit napojem:) Składniki (1 porcja): jarmuż 75g banan 120g jabłko 150g woda ok. 125g Tak, jak pisałam wcześniej, wystarczy zblendować ..Czytaj dalej

Pieczony łosoś z komosą ryżową i zielonymi warzywami

Kcal: 546, w tym białko: 34,5g, tłuszcze: 25,5g, węglowodany: 39g, błonnik: 11g Przedstawiam danie obiadowe, w moim odczuciu, bardzo smaczne, choć są osoby, które nie przepadają za łososiem (sama kiedyś nie jadłam tej ryby, a teraz smakuje mi jak żadna inna;)) a tym bardziej za komosą ryżową. W tym przepisie ..Czytaj dalej

Makaron pełnoziarnisty z sosem brzoskwiniowym i twarogiem

Kcal: 942, w tym: białko: 50g, tłuszcze: 27g, węglowodany: 114g, błonnik: 19g Przedstawiam przepis na szybki, sezonowy i zdrowy obiad – makaron z owocami i serem. Obiady „na słodko” mogą pojawiać co jakiś czas w naszym codziennym jadłospisie. Podane proporcje są oczywiście „umowne”, ponieważ każdy z nas potrzebuje innej ilości ..Czytaj dalej

Co to znaczy odżywiać się zdrowo?

Pisząc ten tekst, sama zaczęłam się zastanawiać nad tym pytaniem. Co to znaczy odżywiać się zdrowo? Wydawać by się mogło, że jest już tyle artykułów i doniesień na ten temat, że został on już wyczerpany, ale nie do końca tak jest. Każdy przecież ma własne zdanie i każdy chciałby coś ..Czytaj dalej