Dzisiaj mam dla Was hit – gotowa dieta letnia na redukcję! Jadłospis jest przygotowany na 7 dni, z dostępnych produktów sezonowych.

Jakie przykładowe posiłki znajdziemy w diecie?

  • czosnkowy dorsz na marchewkowym puree
  • pomidorowo – pietruszkowe burgery z czarnuszką
  • potrawka z boczniaków z pietruszką i chili
  • placuszki owsiane
  • jajecznica z pieczarkami
  • sałatka z bobem i awokado
  • sałatka z fetą
  • sałatka z brokułem, kalafiorem i jajkiem
  • kanapki z awokado
  • kanapki z hummusem
  • koktajle owocowe, desery, owoce sezonowe, orzechy i lody

Już niebawem pojawią się przepisy na blogu na niektóre z dań z diety letniej 🙂

Dla kogo jest ten jadłospis?

Dla wszystkich, których:

  • CPM wynosi ok. 2000 kcal i chcą chudnąć ok. 0,5kg tygodniowo
  • CPM wynosi ok. 2500 kcal i chcą chudnąć ok. 1kg tygodniowo

UWAGA!!!

Gotowej diety redukcyjnej nie mogą stosować kobiety w ciąży a także wszyscy, których CPM wynosi powyżej 2500 kcal!

Jak obliczyć CPM?

Polecam kalkulator dietetyczny z tej strony https://dietetykpro.pl/kalkulatory/cpm. Wybieramy tam wzór Harrisa – Benedicta i obliczamy CPM. Pamiętajmy, że jeśli już jakiś czas ćwiczymy i jest to wysiłek regularny min. 3-4 razy w tygodniu to wybierzmy aktywność fizyczną umiarkowaną (wsp. PAL = 1.6), w pozostałych przypadkach (sport sporadyczny) aktywność fizyczną niską (wsp. PAL = 1.4).

Plan żywieniowy jest w pełni zbilansowany. Co to znaczy? Zawiera odpowiednią ilość białka, węglowodanów i tłuszczy a także witamin i minerałów.

Jak można określić tę gotową dietę?

  • redukcyjna
  • niskowęglowodanowa
  • ubogoenergetyczna
  • na obniżenie masy ciała
  • z dużą ilością błonnika (ok. 35g dziennie)
  • zapewniająca sytość, nie będziemy na niej głodni
  • zawierająca węglowodany złożone
  • zawierająca pełnowartościowe białko
  • zawierająca strączki
  • zawierająca zdrowe tłuszcze jedno- i wielonienasycone
  • standardowa (nie eliminacyjna)
  • z produktów dostępnych latem (sezonowa)
  • łatwa do utrzymania, posiłki proste do przygotowania
  • dużo posiłków na 2 dni (oszczędność czasu)

W jakich chorobach można stosować tę gotową dietę?

  • otyłość
  • choroby układu krążenia
  • choroby tarczycy

W innych jednostkach chorobowych proszę o kontakt ze mną – podpowiem, czy można ją stosować oraz jakie modyfikacje należy zrobić, aby była w pełni gotowa do zastosowania.

Z czego składa się dieta?

Cały plan żywieniowy ma 13 stron i zawiera 7 dni jadłospisu z różnymi daniami, duża część z nich do przygotowania na dwa dni (oszczędność czasu), podsumowanie jadłospisu w formie tabeli, a także listę zakupów na całą dietę. Dodatkowo do tej gotowej diety dołączam tabelę postępów w odchudzaniu (z instrukcją, jak ją wypełniać). Koszt tej gotowej diety to jedyne 49zł. W zeszłym tygodniu udostępniłam ZA DARMO przykładowe 3 dni diety, możecie zobaczyć, w jakiej formie jest jadłospis: https://zdrowonacodzien.pl/jadlospis-letni-z-produktow-sezonowych/. Tamten jadłospis jest na 2600 kcal i zawiera całkiem inny zestaw dań niż ten na 1500 kcal. Ta dieta, którą proponuję Wam dzisiaj, jest ułożona od podstaw i jest typowo redukcyjna.

Jak zakupić gotową dietę?

Poprzez serwis Allegro, link do oferty https://allegro.pl/oferta/dieta-odchudzajaca-1500-kcal-9587872323. Zachęcam do zakupu 🙂

Jeśli interesuje Cię indywidualna dieta to więcej informacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/oferta/indywidualny-plan-zywieniowy-dieta-7-dni-dietetyk-9539178459. Zapraszam do kontaktu.

Jeśli jeszcze nie wiesz, ile wynosi Twoje BMI to zachęcam do zapoznania się z wcześniejszym wpisem: https://zdrowonacodzien.pl/jak-obliczyc-wskaznik-bmi-wzor-i-kalkulator-bmi/.


One comment

  1. […] odchudzającą dietę letnią Dieta odchudzająca 1500 kcal obiecałam, że pojawi się na blogu kilka dań z tego jadłospisu, tak więc oto dzisiaj przepis […]

Zostaw komentarz